Niech uczelnie wyższe zdadzą sobie sprawę raz na zawsze: tradycyjne
„drzwi otwarte” i targi edukacyjne organizowane przez szkoły są dla nudziarzy i w ogóle passé!
Ulotki
promocyjne jeszcze ujdą w tłoku. Byleby nie z wizerunkiem gmachu. Ale z
wizerunkiem Dalego, to już proszę bardzo. Zwłaszcza jeżeli chodzi o uczelnie
artystyczną.
Na taką niekonwencjonalną kompanię zdecydowała się Akademia
Sztuk Pięknych MASP w Sao Paulo. Nawiązali współpracę z profesjonalną agencją
reklamową DDB i od razu dowiedział się o niej cały świat.
Plakaty przedstawiają trzech artystów, Salvadora Dali, Pabla
Picasso i van Gogha, którym „rozpruto” klaty, a wnętrzności namalowano w takim stylu,
który odzwierciedla ich słynne dzieła.
Braku pomysłu DDB nie można zarzucić, ale dlaczego tylko 3
przykłady?
Dla mnie najważniejsze, że jest Dali (van Gogh trochę mi „wisi”
i ma dziurawe skarpety).
Ale w takiej wersji chciałabym jeszcze zobaczyć sitodrukowego
Warhola i szablonowego Banksy’ego (mimo, że jeszcze żyje). A jakbym musiała podać
jeszcze jedno nazwisko to może Keitha Haringa.I Łempicką. No i Klimta bo by był
złoty i błyszczący.
Jakieś inne propozycje?
Informacje dotyczące kampanii:
Agencja reklamowa: DDB, Brazylia
Dyrektorzy kreatywni: Sergio Valente, Marco Versolato, Wilson Mateos,
Luciano Lincoln
Dyrektor artystyczny:
Leonardo Rotundo
Copywriter: Fred
Sekkel
Ilustratorzy: Marcos
Falcao, 6B Estúdio
Fotograf: Ricardo
Barcellos
Skład nadzorujący:
Monica de Carvalho Basquiat, Andrei Croisfelt, Daniel Malavazzi, Adriana
Barreto
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz