Ulica Designu - Infinitely Interested : Popeye by Lee Romão

18 października 2012

Popeye by Lee Romão



Co łączy Popeye'a z Ludacrisem?

Postać Popeye'a pojawiła się pierwszy raz w 1929 roku i od tego czasu nie powinno być ani jednej osoby, która by go nie znała. 

Powstało mnóstwo interpretacji postaci, ale dopiero ostatnia, stworzona przez Lee Romão, rzuciła nowe światło na pewne dręczące mnie kwestie. Otóż, ujrzawszy przedramiona marynarza w wersji nieco bardziej realistycznej, co mi się od razu skojarzyło? Naturalnie teledysk Ludacrisa do piosenki "Get Back". Nigdy specjalnie nie czaiłam tematu z rękoma rappera, a to było przecież jest takie proste! 
Luda nawpieprzał się szpinaku!

Biorąc pod uwagę to, że "Get Back" zostało nagrane w 2004 roku, muszę z przykrością przyznać, iż powiązanie faktów zajęło mi 8 lat. 
Zapewniam, że nigdy wcześniej mi się to nie zdarzyło i na pewno już nie zdarzy.






Źródło zdjęć tutaj


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz